Product added successfully
2021-11-28T00:42:16+02:00

תיקים לספרי תורה

כיאה לכבודו של ספר התורה, אנו נוהגים לפאר אותו בתיק מהודר כדי להקנות לו מראה מקודש ובעל משמעות. מכון "יהודה יודאיקה" מציע מגוון תיקים לספרי תורה בעיצובים מרשימים המתאימים עבור כל סוגי ספרי התורה. צוות המכון מכיל יועצים המתמחים בתחום היודאיקה וישמחו להעניק למענכם ייעוץ מקצועי ואדיב.

ישנם כמה סוגי תיקים, ולכן טרם הרכישה כדאי לבחון את הסוגים השונים ולהכיר את היתרונות הרבים של כל אחד מהם. ראשית, חשוב לדעת למה עלינו לכסות את ספר התורה בתיק איכותי: כידוע הקלף של ספר התורה רגיש, ולכן עלינו לשמור עליו בתיק מיוחד השומר על אורח חייו של הקלף. התיק יכול להגיע במגוון צורות וצבעים, המכילים יצירות אמנות יוקרתיות התואמות לפאר וההדר בבית הכנסת.

מכון אפרים יודאיקה מציע מגוון סוגי תיקים לספרי תורה מפוארים ומעוצבים במשקל קל שישמרו על הקלף החשוב לאורך שנים. לרשותכם קולקציה חדשנית באתר המשתנה מפעם לפעם, לצד אפשרות לקבל עיצובים בהזמנה אישית על ידי אמני יודאיקה של המכון. ניתן לקרוא פירוט נוסף בעניין בקישור הבא >>> איך לבחור תיקים לספרי תורה

במכון אפרים יודאיקה תוכלו למצוא גם ארגז לספר תורה המשמש כמנשא מהודר אליו מכניסים את ספר התורה. הארגז נפתח לצדדים ובתוכו מעבירים את מגילת הקלף מצד אל צד לצורך קריאה נוחה. הארגזים המוצעים במכון הנם מעוצבים בטוב טעם ומכילים עיטורים מהודרים ממגוון סוגי חומרים איכותיים כדוגמת  ציפוי כסף טהור חיצוני, ופנים העשוי מבדים איכותיים.

כלל התיקים והארגזים מיוצרים מחומרים איכותיים ביותר בדגש על איכות ללא פשרות. כמו כן, אנו מציעים ייעוץ אישי לבחירת הדגמים ואחריות מלאה על כל מוצר