מוצר נוסף בהצלחה
2021-11-28T00:40:07+02:00

ספרי תורה

כתיבת ספר תורה היא אמנות לשמה הנעשית על ידי כותבי סת”ם מובחרים, יראי שמיים ובעלי הסמכה בתחום. מכון אפרים יודאיקה מחזיק במיטב הסופרים המיומנים ביותר ובעלי ניסיון עשיר בתחום, ומציע ספרי תורה מוכנים או ספרי תורה בהזמנה אישית על פי סוגי הכתיבה, גודל, סוג הקלף וכו’.

עלות ספרי התורה משתנה על פי נתונים שונים. ראשית, חשוב להבין שכתיבת ספר תורה דורשת השקעה מרובה שיכולה לקחת לסופר הסת”ם כמעט שנת עבודה שלמה. מלבד עבודת הכתיבה המדוקדקת יש צורך לבצע הגהה, תפירת הקלף וכו’. הפער בין המחירים נובע מסוג הכתב, איכות הכתב, גודל הכתב או הקלף והוותק של הסופר. כמו כן, ספר תורה אשכנזי נכתב בקצב איטי יותר, ולכן הוא יהיה יקר יותר מספר תורה ספרדי.

מוצרים משלימים לספר תורה

לאחר כתיבת ספר תורה, יש צורך לאבזר אותו באבזרים מתאימים בכדי להקנות לו את הכבוד הראוי לו. האביזרים הנחוצים הם: ארגז לספר תורה, תיקים לספר תורה, כתרים ועצי חיים. ישנם סוגים שונים של אביזרים, כאשר רובם יהיו מפוארים ומרשימים המתאימים לסגנון העיצוב של בתי הכנסת בארץ ובעולם.

קניית ספר תורה היא משימה רגשית וקדושה, ולכן עליה להיעשות בדקדוק רב ובסבלנות רבה. אנו במכון אפרים יודאיקה נלווה אתכם בבחירת ספר התורה ובבחינה מדויקת של האופציות הקיימות. לרשותכם ספרי תורה מוכנים לרכישה במכון, או אפשרות לבצע הזמנה אישית על ידי סופר המתאים לדרישתכם.